onsdag 24 oktober 2012

Kaffe till fikat?

Fika är alltid fika och det är ju så gott om man har ett riktigt gott kaffe till det.
Jag har testat många olika varianter av kaffe, men det som verkligen är min favorit är mörkrostat kaffe. Det är smak i det och blir inte så blaskigt utan smakar riktigt gott.

Och då är ju frågan om man kanske ska ha fika till kaffet också. Eller som huvudrubriken, kaffe till fikat.
Jag har lovat mina kollegor att jag ska baka till de. Men jag har ju så svårt för att välja vad jag ska göra. Och eftersom jag inte har några bra bakformar för att göra t. ex. en tårta så får jag försöka göra några cupcakes istället.
Frågan är ju bara vad för några jag ska göra.
Men ska klura ut det till imorgon och försöka mig på något skoj till fikat imorgon.
Men det hade ju varit kul med en sån här maskin på jobbet. Det är riktigt bra kaffe från www.Cafebar.se och det SMAKAR kaffe framförallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar